Alex Schulman min hjälte





"Du beskriver i din bok hur du åkte till torpet, genom vilka städer och på vilken tid. Vid denna tidpunkt hade du inte körtkort vad jag förstår. Min fråga är således: Åkte du utan körkort eller är färden till torpet ihopdiktat av dramaturgisk anledning?

- Det är väldigt måmnga som hört av sig om detta och det är väl lika bra att erkänna: jag körde utan körkort. Jag gjorde det en hel del på den tiden. Jag skulle kanske inte göra det idag som ansvarsfull fader, men då såg jag inga problem i det. Dessutom: jag körde i en husbil den gången med enorm 1000apor-logga på sidan."


(ovanstående text är tagen från pappabloggen på aftonbladet.se som drivs av Alex Schulman)

Jag tycker det är roligt. Riktigt, riktigt roligt! Kanske tycker jag det är lite sådär extra kul eftersom jag är ett mega-jätte-super-duper-fan av mannen i fråga. Kika in pappabloggen. Det är utan tvekan Sveriges bästa blogg efter Blondinbella.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0