Don't do it Brad. Your'e a true star that blessed tv for almost twenty years



Snott från Aftonbladet! Tydligen så har mega-stjärnan Brad Pitt yttrat sig om att han kan tänka sig att att sluta med skådespeleriet. Han anser sig "ha gjort sitt". Inte fan har har gjort sitt, än. Visst, han slutar på topp med fantastiska filmer som The Curious Case Of Benjamin Buttom, Oceans-filmerna, några av de senaste filmerna i ett helt fantastiskt bagage.

Brad Pitt är den störste och bäste manliga skådespelaren under min tid och jag är tvär-säker på att varken Hollywood eller mina biobesök någonsin kommer bli sig lika utan denna hunk.

Hans filmer är många, och alla är dom bra. Fantastiskt att det sträcker sig från djupt drama till den med explosiva action. Men måste jag välja med eggen vid strupen så väljer jag Fight Club (se bild ovan), där även Edvard Northon medverkar.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0