Efterlängtat första inlägg


Jag kan inte ens komma ihåg alla tillfällen jag kommit på världens bästa blogginlägg sen jag valde att lägga ner min förra blogg. Inlägg som skulle ha skakat världen, Sverige, Gästrikland och förstås lilla Sandviken. Men, förstås när man sitter här med pennan i handen så kommer jag inte på något alls att dela med mig av. Så håll inte i i er, det kommer inte skaka. Inte det minsta. Det ända som skakar är mina sjuka fingrar, dessa tio beniga lider av feber och frossa som resten av min kropp. Denna släng av sjuka kommer nog mycket troligt ifrån helgen som ligger bakom mig, en helg bestående av för mycket krök och stök. Men främst alldeles för lite sömn, ungefär 3-4 timmar per natt och sen jobb på det. Så imorse sa kroppen ifrån, och då får man stå sitt kast.

Annars vill jag bara säga att jag är färdigflyttad och jobbnarkoman för tillfället. Samt att jag vill tipsa om sångerskan Pixie Lott. En röst som får mig att smälta.

Cool brud, cool brud.



Kommentarer
Postat av: Emil

Hon är ju ett år yngre än dig om jag inte minns fel ;) Och ja hon är otroligt bra :D:D

2009-08-14 @ 15:02:54
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0