Falskt alarm

Eller låt mig säga falska alarm. Jag lider varken av svininfluensan eller körtelfeber. Ett hurra för det! Hade aldrig klarat av att vara borta från jobber och verkligheten i flera veckor. Och inte heller skulle jag ha råd att ligga hemma och fisa. Usch.

Igår jobbade jag inte heller inte min sista dag på IKEA, som det var planerat. Den missade jag på grund av en sabel i halsen. Och det känns faktiskt riktigt tråkigt. För det där stället gillar jag verkligen. Inte alla dagar, men de flesta. Så den lilla tid av sommaren som är kvar kommer endast fyllas med ett jobb, hör och häpna. Den långa sommaren som ligger bakom oss har varit fylld av två jobb, och så mycket ledighet som hela fem dagar från mitten av juni. Så i nuläget lämnar jag IKEA bakom mig, lite över två år har jag nött gula och blå ställ. Men visst, det kommer säkert bli ett eller två extrapass någon helg då och då, men det är inte samma sak. Det är inte så dramatiskt som det låter.

Idag ska jag göra ett tappert försök och gå till hemmakväll och hyra ett gäng filmer, så jag har något att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0