Hellre mammor


Facebook är bra på många sätt, men ibland blir man bra matt. Jag blir matt och känner mig urtvättad som för väl-använda Cheap monday jeans. Fast det är inte bara matt det är även en smula komiskt. Bland allt reklam på vänstra kanten så brukar det finnas förslag på vänner man ska "adda"; Vänförslag på Facebook heter det nog. Visst i början fanns det några intressanta gamla, nära, kära osv men nu för tiden är det endast två sorters "vänner" som föreslås där. Dessa följande är: mina kompisars mammor, vilket bara känns hemskt fel att bli vän med. Den andra är personer som nedan, avlägsna släktingars vänners kusiners hundars förra ägares grannbarn - typ.

Inget emot den här killen som person, vet inte vem det är alls, men för i helvete, varför denna visningsbild? Han, hon det, vet säkert inte ens vad flaggan i bakrunden står för. I fortsättningen väljer jag hellre mammor.



Kommentarer
Postat av: mikeatpuntalara

sydstatsflagga... USA alltså



vem bruden är, vete fan....

2009-08-13 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0