IKEA i mitt hjärta


Jag jobbar, jobbade och praktiserade på IKEA. I nuläget är jag endast en "Vid behovare", alltså en extrajobbare. Det duger inte åt mig, så därför säljer jag skor. Lång historia, som jag kommer skriva ned någon dag, var så säker.
Att jobba på IKEA är det roligaste jag har jobbat med och bland det roligaste jag gjort - på riktigt. Det är utan ens värdiga motståndare världens bästa företag. Och det kommer jag skriva mer om en annan gång, var så säker.

Om jag inte varit sjuk idag så hade jag fått ett ex av katalogen imorse. Den hade jag drömt mig igenom på bussen hem, i soffan, sängen, till maten och på toaletten. Men jag fick den inte och det sörjer jag över. Men på hemsidan finns ju såklart katalogen att bläddra i, vilket jag sysselsatt mig med noga i någon timme nu, zoomat in här och där, vridit och vänt på den flera gånger. Jag är nöjd, stolt - IKEA i mitt hjärta.

Här ett par riktiga godbitar jag har snott, se och njut det gör jag. Naket känns plötsligt så färglöst. (texten på sista är nice)












Kommentarer
Postat av: sjukt anonym

IKEA i MITT hjärta! FNISS

2009-08-14 @ 00:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0