John-extra


Det är helt sjukt att ens försöka sig på att tänka sig in i hur stor vår Zlatan är. Det är helt otroligt. Just nu är han hetare än tevatten, än lava, ÄN SOLEN. Just nu så är han nog även rätt varm och trött i benen efter ha fått sprungit i en halvlek. Hans debutt gick bra läste jag. Understruket "läste", inte såg eller hörde. Jag nämner honom som "vår Zlatan" för han är verkligen vår, en man av folket. Han är i nuläget det absolut största och mäktigaste vi har. Sen Göran Persson.

Dåligt försök till humor där. (Göran Persson som i störst/stor, tjock, mäktig). Väldigt mycket text om fotboll på sista tiden. Men en sista sak bara; jag undrar med iver vad jag måste göra för att få ha en egen "extra-banner" på aftonbladet.se. Snälla berätta för mig.


(John-extra)?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0