Kalsongkris och mörker

En helt otroligt dyster och komisk rubrik. Rent ut sagt livsfarlig, jag blir rädd. Sitter i morgonrock och darrar likt ett löv i vinden, darrningarna gör så att morgonrocken sakta glider upp... och jag blottar då mot min vilja ett par riktigt fula kalsonger. Det är nämligen kalsongkris just nu. Det hela med min flytt har nämligen satt en hel del av vardagen i gungning, jag har numera ingen struktur på varken allt som har med matt att göra eller tvättandet. Det sistnämnda har därmed utgjort en kalsongkris, vilket så enkelt betyder att jag i ett par dagar nu har fått rota allra längst in i garderoben efter ett par, idag hade jag tur, sista paret gamla märkeslösa reklam-fillingar. Men sen är det jävlar tomt. Så lyckan var stor när jag innan jobbet imorse hann skriva upp mig på tvätt-tid imorgon, så den här krisen kan vara över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0