Sjukskriven


Sjukskriven till och med imorgon. Sen får det banne mig vara nog, jag är så rastlös att jag klättrar på väggarna med huvudet bak och fram - illa. Jag har varit sjuk, väldigt sjuk. Länge sen jag var med om dess like, men det varande inte länge vilket är grymt skönt. Tur var att jag fick vara hemma nästan hela veckan och vila upp mig, så jag orkar med jobbet som sätter igång på måndag, det blir hårdkörning av krängande av skor. Pang, pang och pang var skor som skall pryda vackra människors fötter. Det ser jag fram emot. Så kom in och kika lite, prata lite och framför allt köp något. Om inte ett par snygga pumps så ta bara ett paket nya fräscha sulor, till exempel. Hej hopp vilken gratisreklam, men det bjuder jag på!

Scorett, Scorett, Scorett - hand i hand, dag för dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0