Skaldjur, choklad och kläder - min passion

I detta fallet kläder. Tänker hålla mig fåordig. Min gode vän Niklas visade mig en dansk hemsida, som jag inte tänker avslöja adressen på, där de säljer lite för mycket snygga kläder. Främst så fastnade vi för det danska märket HUMöR. Vilket man kan se skymten av i verkligheten närmast i Gävle på streatwearbutiken BLÅ. De har visserligen bara ett fåtal utvalda plagg ur märkes kollektioner men man kan i alla fall få en liten smakbit av alla dess kulörer, speciella mönster och otroligt creativa formgivning. Vilka ord! Jag känner mig i extas.

Jag känner mig trygg i mig själv och kan helt utan problem gå o jeans som som sitter lika tight som tights och till det bära en oversized skjorta som täcker den rumpa man inte får i sånna byxor. Medans jag andra dagen kan ta på mig ett par färglada chinos med instoppad skjorta prytt med en fluga med världens alla färger. Hur som haver, så ger jag mer än tummar upp för kläderna från HUMöR. Nedan har jag samlat ihop lite godbitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0