Zlatan i startelvan



Ingen har ju kunnat missat av vårt lands och kanske även världens största stjärna, i nuläget, har gått till Barcelona. Spaniens helt klart starkaste lag. Laget och dess anfall blir ju inte sämre på något sätt med Zlatan Ibrahimovic. Ett litet plus sådär. Tydligen så har den spanska Barcelona-tidningen El Mundo Deportivo förutspott att svensken imorgon tar plats i startelvan mot Manchester City. Det känns som att det är Zlatan och Messi som blir matchens kungar, oj vad jag sitter och ryser av detta. Samtidigt som jag river mitt hår över att jag inte har några kanaler än, så det blir till att leta på någon att titta med/hos eller någon webb-streamad kanal. Hur som helst så ser jag fram emot att se Zlatan trolla bort engelsmän imorgon. Nu ska jag gå till jobbet i god tid så jag hinner köpa mig en kaffe. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Micke Larsson

sopcast

2009-08-18 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0