Bra grejer! 2


När jag är som bäst på att inte göra någonting så kollar jag på kläder över nätet eller i senaste numret av KING. Oftast över nätet eftersom jag är lite för snål för att köpa tidningen plus att det såklart uppdateras på nätet hela tiden. Det handlar om att drömma och förstås hitta inspiration. Det är grymt roligt och intressant. Det enda som saknas är de där miljonerna på mitt konto.
Det svenska företaget tjallamalla är helt fantastiskt duktiga på att köpa in varor, de väljer med omsorg och ett stilsäkert tänkande - tror jag. Deras val av plagg går hand i hand med mina egna synpunkter på typer av skjortor och vilka galna färger byxor ska gå i. CHECK IT OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0