En bra och en dålig

Vaknade av att klockan skrek ut sina hemska toner imorse, varken min kropp eller mitt sinne ville röra på sig. Efter ett par minuters gråt över att inte få ligga kvar i den varma sängen så tog jag mig upp. Slog på duschen och satte en stekpanna på låg värme. Slog på datorn, kikade lite på schemat över jul... såg att jag inte alls började tio idag utan att mitt pass börjar klockan två. Blev arg över att ha gått upp i onödan, stängde av duschen, vred av plattan och stängde ned datorn. Lade mig ner glad över att få sova några timmar till.
Det var en bra början på dagen, dock blev den sämre när jag fick post. Inte nog med att lönspecifikationen var en stor besvikelse så var reklamen helt värdelös. Blä.

Jag tror jag behöver knyta på mig en rolig fluga idag om jag ska orka dagen! Det är ju ändå helg och allt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0