Någon som vill dö?


Jag skulle nog helt ärligt kunna döda för en kristallkrona. En enorm glamorös sådan, som tagen ur Disney's tecknade version av Skönheten & Odjuret. En sådan skulle jag nog kunna döda ett antal människor för med mina bara händer. Samtidigt som min hunger efter dessa skimrande ting mättas såväl genom en liten futtig krona, då jag hänga den i hallen och få ma casa att kännas grymt lyxigt! "Kolla den där glidarn, han har kristall i hallen, fatta vad han har i vardagsrummet!" Eller nåt. För en sådan liten kan jag i alla fall trampa på en snigel för... Mitt dåliga samvete skulle gå bort genom sömn och roliga klipp på tuben (YouTube).
Nej, vem försöker jag lura. Det finns ingen på jorden som ger upp en kristallkrona. Det finns inga pengar i världen som jag är beredd att lägga på en ny. Och mitt dåliga samvete skulle ta livet av mig strax efter jag begått dåden - men min hall skulle bli såååååå mycket finare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0