Rena sockor och något fantastiskt intressant


Snart fyller jag min skrangliga tvättställnings med rena sockor, kalsonger, byxor och ett gäng skjortor. Inför helgens äventyr är minst en vit skjorta ett måste. Plus en juligt röd fluga i sammet. Då kan jag sova lungt om nätterna och dricka lite för mycket av det goda på lördag. I väntan på att maskinerna med tvätt ska bli klara gör jag något hemskt onödigt! Läs med stort intresse följande rader;

Du heter: John Edvard Larsson

Smeknamn: Har redan ett kort namn, men det händer att någon säger Jonte.

Låt som du när du är ledsen sörjer till: Alldeles för många. Depp-musik är bäst!

Vad tror folk om dig: Konstig, fåfäng prick, men förhoppningsvis trevlig.

Stämmer det: Hyffsat, ja.

Vad får du oftast komplimanger för: Min skäggväxt konstigt nog! Bra säljare

Vad säger du för att imponera på någon: Behöver inte säga något HÖHÖ

Hur imponerar man på dig: Rätt kläder, var spontan och framför allt glad. Förlora mot mig i armbrytning.

Brukar du skratta för dig själv: Ja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Bokat än? :)"

Var bor du: Sandviken

Trivs du där: Ja, men det händer att jag frågar mig själv "vad fan gör jag här?"

Äger du några Converse: 3 par.

Brukar du bli för full: Ibland!

Är du allergisk mot något: Väckarklockor.

Har du haft sex idag: Nej.

Nästa mål i ditt liv: Göra riktigt minnesvärd resa. Göra klart i lägenheten.

Hur svarar du i mobilen: (till alex) "Yo bitch what's up?" (till världen) "Hallå det är John"

Vem ringde du senast: Viktor Orädd

Vad sa den du senast pratade med i telefon: "Kollar på 2012"

Antal timmar sömn i natt: under 5 någonting.

Sov du ensam: Ja.

Brukar du komma i tid: Nej verkligen inte.

När mår du bra: På mätt mage och ett huvud tomt på tankar.

När blev du fotad senast: I helgen som var, förkepa.

Hur känner du dig nu: Kluven, fundersam och alldeles för pigg med tanke på vad klockan är.

Vanligast färg på dina kläder: Tror det går åt rött faktiskt.

Vad tycker du om fötter: Det finns vackrare delar på kroppen helt klart.

Vad saknar du: Pappa + en rad personer och väldigt mycket annat.

Hade du en bra kväll igår: Sure!

Favoritdryck på morgonen: Juice!

Rakar du benen: Nej.

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00-04

Är du blyg: Vill tro att jag inte är det. Säger nej på den.

Sysslar du med någon idrott: Inte längre.

Vill du hellre ha mail än brev: Riktig post är alltid roligt, dock suger det att svara på i sådan form.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Har du spytt offentligt: Ja men det var nog ett par år sedan.

Är du nöjd med ditt liv: Här borde jag säga ja.

Är du bortskämd: Ja det är jag väl. Glad för det!

Vad gör du i morgon: Säljer skor på Gästriklands nästa skobutik sen får vi se!

Vad är det värsta du vet: Kan inte bestämma mig. Diska glas, lagerdörren på jobbet och att vara utan pengar.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: För mycket för mitt eget bästa.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Det ska väl vara typ Prinsessan Viktoria minus hennes haka?

Vad längtar du till: Sol. Sol för i helvete.

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja det tycker jag verkligen.

Vad använder du för shampoo: Något Nivea som är bra för slitet hår.

Vad är det finaste du fått: Min hund.

Hur gammal är du: för ung för min smak.

Du samlar på: Disk.

Gröna eller röda äpplen: Är det skillnad?

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Adam, Viktor eller Alex.

Gillar du golf: Hela konceptet att glida runt i dyra kläder och dricka dyr alkohol - ja. Men själva sporten - nej.

Vilken tid gick du upp idag: 11.30

Har du sovit i den egen säng i natt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Nej.

Är det okej att gråta: Ja verkligen.

När grät du senast: Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Slösa bort varenda krona på resor och kläder.

Bär du glasögon eller linser: Ja men bara för syns skull.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Man får vad man betalar för. Oftast.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Helst efter klockan 12, men det brukar bli tidigt pga jobb.

Vill du gifta dig: Ja, men inte nu.

Vill du ha barn: Med rätt person i rätt tid i livet.

Solar du ofta: Jag vill säga att jag gör det, tycker inte att solariumet räknas.

Är du bra på att laga mat: Nej.

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Som ett spätt.

Är du musikalisk: Tyvärr inte.

Vad dricker du helst när du är törstig: Coca-cola.

Tror du på ett liv efter döden: Nej.

Tycker du om sushi: Ja det är riktigt gott!

Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du tandläkarskräck: Nej, men det är jävligt obehagligt.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Det har hänt.

Senaste låten du hörde: Foo Fighters - All my life

 

 


Kommentarer
Postat av: ADAM

haha. Hur lite liv har jag som läser det här inlägget halv tre på natten när jag ska upp klockan sex?



Jag gör nog en fråga till mig själv av det.



Hur cp är du: På en skala 1-10 så lägger jag mig på 8.



GODNATT JOHN

2009-12-14 @ 02:36:53
Postat av: John

Jag lägger mig på 9 min käre vän :D:D haha

2009-12-15 @ 12:54:11
URL: http://jagarjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0