Tillbaka


Nu är jag tillbaka från min magiskt underbara resa som tagit upp all min tid från att skriva rader här. Eller inte. Jag har faktiskt satt mig vid datorn "på riktigt" för första gången på flera dagar. Med "på riktigt" menar jag att jag i lugn och ro får kasta mig ut i den värld som jag tycker så hemskt mycket om. En värld med fantastiska destinationer som facebook, pappabloggen på aftonbladet och så många andra intressanta bloggar, stora som små, kända som okända. Jag är en mycket flitig resenär i denna värld. Oftast lite för flitig, vilket resulterar i trötta ögon och trögt tänkande.
Ta bara det här inlägget som ett exempel, jag började skriva dessa ointressanta rader vid klockan elva! Fantastiskt vad saker jag hunnit snokat och läst om människor. Jag känner mig något sånär uppdaterad, det skulle kunna bli några timmar till så att det hinner bli mörkt ute och min mage har kapitulerat av hunger, men snart vaknar min snarkande vän i vardagsrummet så då måste jag vara lite social.

Idag är jag ledig och lovar att skriva en novell lite senare om en grymt rolig, men slitsam, helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0