Uppsala-tripp


Jag och Angelica for till Uppsala över dagen, shoppade loss som tokar. Fast ändå inte. Men lite.
Hittade alldeles för mycket, så mycket så att jag nästan på allvar överväger att till alla shoppings-sugna dagar lägga de där nästan tvåhundra kronorna på rese dit och hem för en heldag. Billigt, enkelt och bekvämt - tågresan alltså. Tyvärr blir vistelsen där med all säkerhet betydligt mer exklusiv... det är en pytte-ytte-liten minatyr av Stockholm, i butiksfråga alltså. En liten skvätt av allt. Då menar jag verkligen små skvättar, litet MONKI, litet Åhléns och annat nätt. Minatyr fast med det mesta för mina behov. Det enda minus jag kan ge hela resan var att någon vidare secondhand-shopping inte sprang på min blick. Förstås även ett minus för kylan, men det hör inte till denan hyllning.


Kommentarer
Postat av: hiih

är angelica din brud? ;)

2010-01-06 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0