Äcklig, arg och mutant

Jag är så äcklig just nu! Ni skulle bara veta. För inte många minuter sen vaknade jag upp på soffan till sluttexten av X-Men Origins: Wolverine. Filmen jag tjatade ett halvår innan den kom på svensk bio att jag skulle se premiärvisning av... ikväll var första gången jag såg den (och somnade). Nyvaken och arg på mig själv att jag sovit bort en, troligtvis, grymt bra film. Inte nog med det så har större delen av min pizza blivit kall under snarkandet. Jag luktar nu pizza med följande ingridienser; räkor, ost, lök och salami, solariesvett, vanlig svett och rök. Det hela får mig bara att vilja ta tag i min taniga kropp, vrida ur den, spara dropparna och framställa en parfym tillsammans med Björk & Berries parfymör Pierre Wulff. Det är hög tid för en dusch, det här går inte längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0