Blåtiror i skogen


Jag är näst intill nyvaken och borde känna mig pigg. Det gör jag inte, varken pigg eller kry. Dessutom är min näsa svullen avförkylning, är lite för skäggig, har blåtiror underögonen efter för lite sömn och vitaminer. På detta så är jag blek. Vit som den utgångna mjölk som står och väntar på mig hemma i lägenheten. Det är underbart att se dödssjuk ut när fallet egentligen inte är mycket värre än snorig näsa.

Helgen har varit godkänd. Men inte mer än så. Mina förväntningar var alldeles för höga för min första nästan helt lediga helg på riktigt länge. Fredagen vart en enda stor spelkväll med endast pizza som sällskap. Lördagen slog vi till med festklubban riktigt ordentligt... det gick lite för mycket pengar bara. Men man får faktiskt bara lön ett datum i månaden.




Ångra, ångra inte, ångra, ångra inte, ångra, ångra inte... ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0