Covers på Kent


Covers på den sägregna gruppen Kent görs för första gången någonsin riktigt bra av Carolina Wallin Pèrez! Det är så bra att jag blir alldeles förälskad. Jag kärar ner mig helt i en röst som är lika vacker som texterna är mystiska. Dock är det enda jag kan tänka på hur hon är som person. Jag har googlat på henne och kikat bild efter bild, kikat in hennes myspace - på nästna alla bilder så ser hon så otroligt ofarlig och tråkig ut med en snudd av snällhet. Jag tror det är fejk! Någonting i mig säger att hon är en skrytsam bitch med nästan upp i vädret. Som förstås är helt fantastiskt bra på att sjunga, spela och föra sig som en harmös kvinna. Jag tror hon är den som skriker på sina bandmedlemmar och tror sig själv vara bättre än Kent själva. Vilket svin den d'r Pèrez måste vara! Ett svin som sjunger som få.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0