Fredagsvärk



Man kunde tro att jag hade tagit den där omtalade sprutan, med tanke på hur jag känner mig i kroppen nu. Men nej, jag var bara ute och sprang en liten tur igår. En liten tur som blev alldeles för lång i ett på tok för högt tempo. Igår kände jag att springturen var befriande och frisk. Idag tycker jag den var skit. Så jävla jobbig bara. Så sjukt jobbigt att känna att vader och ben inte alls vill samarbeta.
Äsch, det är fredag - DET ÄR HELG. Dags att rycka upp sig. Ikväll blir det alldeles för mycket "ap-vin" och lite fult dansande på Kharma.


Kommentarer
Postat av: Sama

Hej! Frågestund på min blogg :D. Svarar på allt

2009-11-14 @ 14:08:54
URL: http://idioot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0