Grrrrrrrrrrr


Det kanske är det fulaste som finns när människor, i nio av tio fall män, "grrr:ar" åt kvinnor. Det är så fult att jag skäms på deras och hela världens befolknings vägnar. Men ikväll kan jag inte säga (låta?) något annat. Det är på något sett okej i ett fall som mitt, då jag sitter hemma solo och äter middag framför fredagens avsnitt av Idol 2009. Alldeles nyss svalde jag en köttbulle hel, innan det så var det Tove som sjöng. Jag skulle faktiskt kunna stänga av ljudet för en sekund eller bara lyssna på för och eftersnack med henne för hon är så sjukt jävla charmig. Jag blir så attraherad att mina makaroner framstår som kalla och sega då de egentligen är nykokta. Det är helt sjukt var snygg hon är... vid sång, dans och bara kallprat med Peter Jihde. Första gången hon fick lite tv-tid så var hon grå och tråkig. Näst intill barnslig. Idag är hon stylad och uppvuxen till en fantastiskt snygg kvinna som går in med inställningen "nu ska jag röra och föra mig så att alla Sveriges pojkar, killar och män vill ligga med mig" varje uppträdande. Jag vill i alla fall ligga med henne vid varje uppträdande, men det går ju inte. Det skulle ju bli hemskt konstigt bland allt folk och inför Bagge & Co.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0