HALO, HALO, HALO, I CAN FEEL YOUR HALO, HALO, HALO, HALO, HALO!


Jag vet inte varför det första jag klickar mig till när jag sätter mig vid datorn är Spotify. Varför just Spotten vet jag ju, såklart; ett datorsittande utan musik är inget datorsittande. Men jag har inte den blekaste varför jag just spelar upp Beyoncé - Halo som första låtval. Jag må beundra denna vackra kvinna för hennes talang, dock är musiken inte alls min smak. Vad nu just min musiksmak är kan jag inte svara på, men Beyoncé hör inte dit. Så jag blir lite röd om kinderna och drar ner persiennerna så jag kan fortsätta skrika med i låten. Inte sjunga, för det kan jag inte. Det värsta är att det är så förbannat lyhört i huset jag bor, så vi ber till gudarna att mina grannar, precis som mig, fått en tillfällig HALO-FEVER. Imorgon går jag upp extra tidigt för att finna kur för detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0