Hård stol


Det har gått upp för mig att sen jag kastade ut min gamla, bekväma och nersuttna datorstol och bytte ut den mot dem nya coola designstol i hård plast som min beniga rumpa nu vilar på är på tok för hård. Den är så plastig att jag får ont i rumpa, rygg och sedan i nacke. Jag bullar upp med ett par kuddar, men dessa vägrar att ligga på plats. Tanken med själva bytet av stol var att jag tyckte föregångaren var för klumpig och ful. Framför alltså var tanken att mina timmar framför datorn skulle bli färre... Men icke!
Jag blir arg och får lust att bada i tigerbalsam. Istället så reser jag mig upp och sträcker på mig så det knakar sådär härligt, ser sedan ner på stolen och blir glad igen - för den är så jävla snygg.

"Vill man (ha) vara fin(t) får man lida pin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0