(I smyg, fortfarande)

 

 


Jag vågar inte gå ut med det, än. Den stora come backen, sitter och spinner som en katt i lugnets tillvaro - lugnet innan stormen. Har pillat lite på ett mail till Aftonbladets chefsredaktör Jan Helin under kvällen. Har inte skrivit ett vettigt skit ännu, inget vettigt som kommer få honom att förlåta mig. Mitt nedläggande av min blogg var ett svek som kommer "hemsöka" honom resten av hans liv, som han sa (läs vrålade) till mig när jag gav honom beskedet. Men jag menar, det finns ju helt klart bättre tidningar att skriva för. Det är klart att det inte har varit helt fel att vara flaggskepp för aftonbladet.se, men det är hög tid att gå vidare. Jag tror jag kör här på blogg.se istället. Utan någon super-fashion-design och allt sånt, kör lite mer diskret. Tror även att jag skippar att släppa igenom alla kommentarer också. Det får vara. Det får vara enkelt och diskret. Precis som uppgifterna angående tid, plats och gästlista till min come back-fest. Det enda jag vill säga om den är att jag lät bli att bjuda Foki, Tobias, Bella och reten av gänget. Det blir något litet, men glammigt! Mer om detta senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0