Idag är en fri dag


Jag har skakat galler och skrikit på fängelsevakten i alldeles för många dagar i sträck nu, det är tur att jag får betalt för det. Trots slantar så blir jag hemskt matt. Idag blir jag frisläppt, för en dag, då ska jag bara vara för mig själv och bara unna mig. Som det ser ut nu så ska jag unna mig klippning och någon god lunch. Ska även kika efter ett par kängor till vintern (läs blasket). Håller tummarna att det finns storlekar. Blir även en tripp till MYRORNAS för att förhoppnigsvis fynda något. Även kika in på fantastiskt glamorösa Galaxen i Sandviken för att kika efter möblemang. På jakt efter en serveringsvagn, paraplyställ och en herrbejtänt.

Nej, hög tid att byta den randiga fängelsepyjamansen till något fashion värdigt gatorna i Sandviken såväl Gävle. Gör som mig; ha en toppendag! Adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0