Jag krymper!


Jag och mina båtar blir bara mindre och mindre. Jag blir lite tunnare för var dag som går och mina fossingar blir snart till små jollar. Hemma hos mamma kan jag hitta skor som är sen högstadiet i storlek 45. Går vi några frammåt i tiden så finns det skor i storlek 44. Just nu har jag 43. Det är himla lustigt tycker jag. Kan tycka att jag borde ha växt istället för att ha krympt, säg om 15 år, då har jag under storlek 30. Jisses vad problem jag kommer få med mina framtida skoinköp. Allt detta tjat är ju förstås nonsens... Sant nonsens fick jag konstaterat idag!

Se och häpna, här sätter jag foten i min första 42:a. Helt otroligt!

 

 

Björn Borg, svart. Utanhölje i grovt skinn, lätt fodrad. 1199 pistoler (kr)

 

Skulle faktiskt kunna tänka mig att köpa den här skon. Den är ju en perfekt vintersko. Ser helt okej ut för att vara så rejäl. Fint mönstrat material och rejäl sula. Nej, jag LJUGER, jag kan inte tänka mig köpa den här skon för de anledningarna. Den ENDA ANLEDNINGEN att köpa den är att det är en 42:a som passar mig. Fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahahaha John :P Alex provade just den skon och han fick på sig en 43:a (har i vanliga fall 45) Aldrig funderat på att de är stora i storleken och att det inte beror på att dina fötter krymt? ;)

2009-11-18 @ 18:42:59
Postat av: Ingela Dilen

Hahah... det sägs att man krymper med åren ju! Du håller på bli gammal John. skrattar

2009-11-19 @ 16:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0