Ledighet = rastlöshet 2


Inatt satt jag uppe alldeles för länge, som vanligt utan anledning. Sitter som alltid och lyssnar på för hög musik i hörlurarna och stirrar med stora ögon på alla möjliga hemsidor; allt från klädeshemsidor, ticnet.se, bloggar och som alltid facebook. Klädeshemsidor blickar jag på för att jag vill ha koll och drömma mig bort lite och kanske, bara kanske planera framtida inköp. Är inne på ticnet.se för att det kliar i mig av längtan efter att gå på någon riktigt bra konsert, fy vad roligt det skulle vara. Alla dessa bloggar för att jag vill läsa vad människor jag ser upp till, ser ner på, tycker om, tycker illa om har gjort på senaste och deras vardagar i allmänhet. Facebook är jag bara inne på av samma anledning som alla andra, det ständiga behovet att ha koll och att det för första gången på länge är helt okej att snoka runt på allt och alla.

Idag är jag trött som få. Alex kommer över snart och då ska vi börja ta oss igenom Army Of Two tänkte vi. Dricka lite kaffe och kanske, vad vet jag, prata lite - trots att spelandet är viktigast. Det gäller att passa på, imorgon är det jobb igen. Back to reality.


Kommentarer
Postat av: Mandy - Trashy Bitch

jag föstår vad du menar.. showen i sig va GRYYYMT bra.. läget då?

2009-11-03 @ 23:46:24
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0