Ledighet = rastlöshet


Idag vaknade jag av att Alex bjöd med mig på en fika på Aldos. Rättare sagt frukost, för min del. Vi åt sallad och drack kaffe så det stod härliga till. Efter det så rullade vi vidare på våra mätta magar en sväng in på Sandegårds, pratade lite, kände och klämde på plagg som vi endast kan drömma om. Eller drömma är ju att ta i, men knegare som vi är så passar drömmarna oss utmärkt - än så länge. Efter det så köpte jag ett nytt tv-spel; Army of Two, det ska ju vara bra sägs det. Sen har jag inte gjort mer än att titta på serier, spelat tv-spel. Med andra ord suttigt här. Här sitter jag än och är fruktansvärt rastlös. Gnider blåa chinos mot min nya coola stol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0