Min vän Swedbank


Vi har inget alls emot varandra. Goda vänner som hand i hand tycker att deras jippo med att det går att ha valfri bild som täcker ens bankomatkort är suverän. Men trots god vänskap sen några år tillbaka så börjar jag bli lite smått lack på min vän. Är nog inne på mitt tredje eller fjärde bankomatkort som nu har börjat gett upp. Det fungerar t.ex. inte alls på ICA, får där alltid lämna det till kassören. På vissa klädbutiker går det inte alls... det är alltid lika roligt att ha en lång kö bakom sig som står och muttrar över att det alltis ska strula framme vid kassan. Vid ett sådant tillfälle så tror ju precis hela kön att "vilken sopa, han har ju inga pengar". Det är inte super-duper-kul precis.
Med andra ord så är det hög tid att jag gör ett besök hos min gode vän. Pratar lite allvar och kirrar ett nytt kort.


Kommentarer
Postat av: Johan

Byt till ICA-banken. Jag gick till dem från Swedbank i våras, och ångrar det inte. De är skittrevliga och känns mer personliga än de utsugande asen på "bank of Sweden". Att det inte är några som helst avgifter på uttag I HELA VÄRLDEN gör de inte sämre heller :)

2009-11-03 @ 22:00:51
URL: http://blog.johanbrook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0