Nyttig kunskap 2


Jag glömmer det varje gång, det är som att lära en gammal hund sitta. Vänd och vrid lite på det citatet tills ni får fram bilden av en kille som hyr alldeles för mycket film, även solo ibland, och alltid lämnar in dem i sista minuten. Sista minuten som i att med våld kasta in dvd-rackar:n klockan en minut i fem, då de ska vara inlämnade. Jag hyr film på HEMMAKVÄLL för att jag tycker att de är bäst. Överlägset bäst utbud på såväl nytt som gammalt och god glass. Men deras nya regler får mig att överväga att gå till Statoil och hyra. Förut så hade man flera dagar på sig att lämna tillbaka filmen. Idag så är det ett dygn. Jag glömmer det varje gång, gång, gång... detta står mig upp i halsen och min väl samlade bonus får istället för att gå till någon cool dvd-box gå till att betala förseningsavgifterna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0