Stora Bloggpriset

 

 



För mig så känns den här arrangören något mer omfattande än tidigare blogg-pris-events. Aftonbladet är ju ändå rätt stor. STOR som i landets ledande kvällstidning. Kanske inte alltid de bästa nyheterna, nästan aldrig faktiskt. Men för en ganska obildad man i unga år som mig själv så är tidningen och framför allt hemsidan perfekt. Sen om jag till skillnad mot Dagens Nyheter måste ta väldigt mycket av vad Aftonbladet skriver med en nypa salt så är tidningen enligt mig mest intressant. Kanske kommer vissa nära till mig hugga huvudet av mig, men so be it. Jag tror jag klär rätt bra utan huvud. Skämt och beröm osido.

Stora Bloggpriset är ju indelat i en rad olika kategorier; allt från mode, livstil till politik. Jag nobbar dem alla i år. Även om jag tycker det är förbaskat roligt att klä upp mig fint, så har jag ingen ork i år att kliva upp i fluga och tacka "alla som tagit mig dit jag är idag" på Nalen i början av nästa år. Så nu har ni möjligheten. Se det som att jag ger er detta, ett tack är på sin plats!

http://storabloggpriset.se/

Ser ni mig? Där i mitten, bakom, fan jag syns ju knappt. Good times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0