Beckham och jag


Vi har mycket gemensamt. Samtidigt som vi har väldigt lite gemensamt. Vi är båda blonda. Vi kan båda spela fotboll, även om David är snäppet, bara snäppet, vassare med bollen än jag. Det har varit ett hejdundrandes tjat om hans skägg nyligen i världens medier. Det började såklart i skvallerpressen, sedan över till alla fashion-blogs och magasin. Slutligen har detta högt ointressanta ämne nåt sportblaskorna.
Det är just där vi får så mycket gemensamt, just i skägget. Att raka mig är rena skräcken. Det hela är grundat på att jag egentligen är alldeles för slö för att göra det så ofta som jag borde, det är något jag inte tar mig tid till helt enkelt. Slöhet och ett stressat liv resulterar i att jag inte känner igen mannen på andra sidan spegeln efter en rakning. Det skrämmer mig och jag vantrivs i slät haka. Fy tusan.

Det är förstås inte lika många som tjatar på mig, men det är ett pack i alla fall. Ett pack som jag nästan aldrig lyssnar på i denna fråga. Beckham och jag. Kan han så kan jag. Hans kommentar till det hela är helt klockren, och den kommer även förbli min så länge min engelske kamrat håller fast vid det.

– Alla säger åt mig att raka mig, så just därför tänker jag inte göra det. Skägget stannar. Det ligger ingen särskild tanke bakom. Jag orkar helt enkelt inte raka mig just nu.
David Beckham

Kommentarer
Postat av: luxan

håller med om att det är jobbigt :D

2009-10-17 @ 01:51:32
URL: http://sandvikensaints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0