Bra dag


Jag vet att många av min rader låter dystra. Rent ut sagt dystra likt döden, ibland. Men sen så kommer det något muntert, då och då. Idag blir raderna muntra.
Jag har haft en kanondag. Vaknade pigg och utsövd. Åt stadig frukost. Åkte till jobbet med ett leende på läpparna. Gjorde mer nytta en vanligt på jobbet; bland annat så sålde jag ett par Ek Of Sweden stövlar (á 3000 kr) och massa annat dyrt. Jag blev ansvarig för Björn Borg-studion i vår butik och fick då ha möte idag med en dekoratör från deras huvudkontor hela förmiddagen. Jag möblerade om halva butiken på egen hand och vart grymt nöjd med det. Detta var min lyckade jobbdag, toppat med att få umgås med grymt roliga medarbetare. Tummen upp för dagar som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0