Chuck in Californication


En av mina absolut favoritkaraktärer, Chuck Bass, spelas av den inte alltför ofagre Ed Westwick. Jag är förstås en av alla de unga som följer drama-serien Gossip Girl. Serien som får alla oss dödliga att framstå som fattiga och framför allt oherhört ointressanta. Ed spelar i Gossip Girl den sluge och rike Chuck Bass. En kvinnotjusare i en egen klass och en finsmakare helt i min klass, när det gäller såväl kläder, drinkar och sitt val av kvinnor. En riktigt stjärna i mina ögon.
Som sagt så många gånger förut så följer jag en rad serier, däribland den Hollywood-baserade drama/kaos-serien Californication. Säsong tre släpptes i det stora landet på andra sidan haven för ett par veckor sen och jag följer förstås varje avsnitt med ett minst sagt intresserat öga. I gårdagens avsnitt så gästade nämligen Ed Westwick i serien, han spelade då en homosexuel tonåring som försökte ta livet av sig. Rätt intressant, om man är ett fan. Jag är ett fan av Chuck. Ed. Mest Chuck tror jag.






Kommentarer
Postat av: .

Chuck Bass dricker väl inte Rosa Pantern? Höhöh

2009-10-06 @ 21:51:27
Postat av: John

Nej det tror jag inte, men det gör jag :):):)

2009-10-06 @ 22:21:45
URL: http://jagarjohn.blogg.se/
Postat av: eva

synd att han inte är allt för vacker bara :P

2009-10-08 @ 18:53:02
URL: http://evaerikssonglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0