"Frost på bilen"


"- Ja det var tusan frost på bilen imorse"

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt eller skrivit det idag. Främst sagt det med ord. Till trevliga kunder på Scorett. Lite sådär halvtrevligt småsnack i kassan när det varit lungt i butiken. Det roliga i det hela är att jag inte har någon bil. Inte ens körkort. Jag har nog inte ens startat en bil, kanske för att ha på stereon på sin höjd. Det är fult att ljuga. Men de är ju bara kunder så ingen större skada skedd.

Det är kallt ute. Det var det jag vill komma till. Rök kommer från min munn när jag andas, talar eller nynnar utomhus. Imorgon är det dags att köpa halsduk och vantar, det känns som en bra dag. Ute efter sånna här, får se om de går att hitta; skinn, svarta, tunna, snygga, manliga, inbrottsaktiga och smidiga. MQ blir mitt första stopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0