Helg på Östermalm

Jag bara älskar att skriva "helg på Östermalm", "bakis på Östermalm". Svara i telefonen; "dricker vin på Östermalm". Östermalm, Östermalm, Östermalm för i helvete!

Det finns massor att säga om helgen. Kort sagt så spenderades den med mycket goda vänner som jag är glad över att ha lärt känna. Jag och Alex har visat upp våra bästa sidor i köket. Jag har druckit äkta Guinness på en irländsk pub, där personalen faktiskt bara talade engelska. Jag har slagit en runda på Stureplan med lite för mycket vax i håret. Nästan lämnat in en skjorta på en Italiensk kemtvätt. Köpt en skitig vintage-skjorta. Dansat med rock och handskar på. Druckit den sämsta tequila i mitt liv. Sett en vän gråtit för första gången. Krökat på fejk-skumpa. Rökt vid "svampen" och bjudit "BERNT AF BARTELIMÈUS" på cigg. Blivit stammis på 7-eleven. Blivit avundsjuk för resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0