Jag har så mycket att ge er


Jag fikade med Foki här om dagen, vi pratade mest om hennes stora pris, vi kom fram till att hon faktiskt var förtjänt av att nu ha "bucklan" hemma i hyllan. Fast hon insisterade på att jag skulle ha den, men eftersom jag nobbade hela skiten och vägrade att bli nominerad så kändes det fel. Hon tjatade på rätt bra där ett tag, men jag tar det nästa år istället sa jag och hon log till svar som bara hon kan.
Ibland, eller egentligen rätt ofta, så har jag orden till världens bästa inlägg i mitt huvud. När jag väl sätter mig ner vid en dator så är orden helt borta. Trots att raderna som kommer ur mig absolut inte är världens bästa inlägg så blir jag på ett kusligt sätt tillfredställd. Får skriva av mig, då är jag nöjd för dagen. Även om inlägget i sig är helt ointressant för andra än mig själv. Jag har alltid sagt att det är för min egen skull jag skriver. Har även sagt att jag tycker att det är texten som är viktig, inte designen eller alla redigerade bilder. Men det hela är bara bluff och båg. Det är för er jag skriver. Bara för er. Jag älskar er och mina hundra kommentarer per inlägg jag bara för fasadens skull väljer att inte släppa igenom var dag. Jag väljer att inte använda mina magiska fingrar med designen. Min svinigt dyra kamera använder jag bara i smyg. Allt detta för er. Men vänta bara, en dag så slutar jag skriva för er skull. En dag blir jag som "eliten" och skriver bara för mig och mitt egos skull och då är det jag som minglar med Amir på Blog Awards 2010. Vi ses inte där LOOSERS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0