Lördag, lördag, lördag!


Jag och E pratade glatt om en vit helg igår. Och visst blir det en sådan, för ovanlighetens skull. Fast som vanligt sprängvärker det i dans-tån på vänster fot. Den lilla tån som bara vill dra med resten av min späda kropp ut på bravader. Bravader som i ett gäng kalla, ett par glas vin för mycket osv. Men icke! Inte idag. Jag får försöka strunta i tån. Jag får istället slå på lite musik hemma, dra ner persienerna och dansa för mig själv så kanske värken avtar.
Nu blir det en tupplur/power nap/slummer/vila ögonlocken - kalla det vad ni vill, mig och min dans-tå finner ni hemma i lugn och ro. För tillfället på soffan.

TJA så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0