Spöka ut mig


Jag vill spöka ut mig. Alltså inte lakan och kedjor, utan klä ut mig. Det ska vara serriöst. Vi pratar maskerad, big time. Det händer liksom aldrig. När jag går på denna maskerad, som aldrig kommer att ske, så ska jag klä mig som Sebastian Karlsson i Idol 2005 och Mariette Idol 2009. Det är så jävla coolt. Det kanske bara är jag som tycker det, men jacka/rocken/kavajen nedan vill jag bara ha på mig. Bära den med stolthet och aldrig ta av mig den;

 

Helt otroligt dålig bild, men ni minns säkert.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mallanbrallan

Då tycker jag att du styr en rejäl maskerad vid halloween! ;) I'll be there! (och erika)

2009-10-03 @ 14:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0