Tänk, tänk, tänk - men icke


Som vanligt sitter jag uppe för länge om nätterna, oftast så lyssnar jag på alldeles för utjatad musik. Samtidigt som jag surfar runt, checkar facebook hundra gånger i timmen, ger en rad bloggar jättebra besökarsiffror - men mest så kollar jag kläder. Mycket som är för dyrt för en dödlig som mig. Mycket som jag inte kan bära av olika anledningar, för smala ben, fel kön, inte muskelös nog eller för stora fötter. Mycket bara för inspiration. Sidorna är många. En av dem är speciellt bra, med priser och allt med tanke på utbud plus att den är svensk. MEN JAG KOMMER INTE PÅ ADRESSEN. DEN ÄR HELT BORTA UR MITT HUVUD. HJÄLP. Min vän Alex vet vilken sida jag pratar om. OM DU LÄSER DETTA ALEX, HÖR AV DIG, JAG MÅSTE VETA VAD DEN HETER. Dock är det en bra sak att Alex mycket troligt sover, annars hade jag blivit meddelad adressen och blivit uppe i ett par timmar till... Så nu stänger jag ner här. Tack på förhand Alex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0