Tvättstugan i kalsonger och Stockholm imorgon


Jag är så trött och stressad att jag var påväg ner att hämta tvätten i kalsongen alldeles nyss, jag hann så långt som att ta ett steg utanför dörren. Det var lite kallt om benen så jag kom på mig själv. Jäkla tur!
Imorgon åker jag till Stockholm med Alex, Patricia och Matilda. Den sistnämde har bjudit ner oss till hennes (rika) släktings trea på Östermalm. Ett stenkast från Sturplan. Flugor, slipsar och kavajer är nedpackade. Sex liter vin, tolv flaskor konstig öl, två flaskor billig skumpa och en liten whiskey är med som dryck. Det är och kommer bli lika glassigt som det låter.

Dock kommer jag att sakna Angelica. Dock kommer jag muttra över att jag missar E-type på Lobby i helgen här hemma. Dock klarar jag mig nog utan E-type. Dock har jag och Alex med oss dricka åt halva Östermalm.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0