Vit helg: ja (X) nej ( )


Inte en droppe kalas-vatten. Inte ett steg dans, förut om kanske en liten piruett i duschen. Och inte heller något otrevligt och jobbigt drama. Inte för att det sistnämnda är något av en vanligen inträffande händelse varenda helg, men ändå. Istället för att ut och kalasa så har jag umgåtts. I fredags med Angelica. Igår, lördag, med Alex och Olli. Mycket trevligt. Jag har även jobbat, trots att denna helg egentligen skulle varit ledig enligt schema, det känns inte helt okej. Fast å andra sidan så blir det ju en större peng i slutet av nästa månad. Dock har det blivit för lite sömn trots hemmasittande och lugna äventyr. Så idag är jag lite mörbultad, i alla fall något som känns bekant med hur mina söndagar ser ut vanligtvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0