01:20


Där går banne mig gränsen. Nu får det vara nog med detta uppesittande! Jag vet inte hur många gånger jag ska tänka det, säga det och skriva det för att det ska fungera. Jag sätter gräns på kl: 01:20 ikväll/inatt. Då ska jag ligga i sängen och blunda hårt för att somna. Jag började skriva på det här inlägget 01:16, nu är klockan plötsligt 01:18. Minuterna rasar iväg, jag blir svettig och stressad. Det är bra. Måste bara posta en länk till ett oehört fint inlägg. Ett sådant som får oss alla amatörer att framstå som totalt ointressanta. (01:19) Det är så vackert att jag bara vill skaffa hitta kvinnan i mitt liv och skaffa en liten flicka och döpa henne vid ett pojknamn.

http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/2009/09/om-skilsmassan

Nu är klockan 01:21. Fan, jag sumpade det. Får hoppa natt-kiss och borstning av tänder, tror även att lampan i hallen får vara på. Jag lämnar inte rummet. Nu går jag och lägger mig. Godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0