Dagen efter


Här sitter jag och halvt tynar bort av utråkan. Inte bara det att kropp och sinne är hemskt slitet sen gårdagen, fortfarande såhär en hel kväll senare, så är huvudet fullt med tankar. För att inte sitta och grubbla för mycket så behövs aktiviteter. Sådana som filmkik med gott sällskap, ett par cigg i solen, en promenad (röka som fortfarande anses fom feströk) osv. Men icke. Idag är det söndag. Inte bara söndag, det är även "dagen efter". Då hela jag, från tå till panna, säger ifrån att träffa människor. Säger ifrån att duscha, klä på sig anständiga kläder. Därför har jag inte gjort något alls idag. Inte något.
En hel ledig dag utan minsta lilla gjort får mig att känna mig tragisk. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0