En av mina oaser


Det finns platser jag tycker lite sådär extra bra om. Det kan vara allt från butiker och fik till busshållplatser och mysiga vardagsrum. Ett av dem är Deli Fresh Food i Valbo Köpcentrum. Det stället är helt fantastiskt. På alla sätt. Maten, personalen, läget, miljön och servicen. Jag vill bara skrika till hela världen att det här är ett av de bästa matställen i Gästrikland. Skrika och vifta med armarna. Samtidigt som jag bara vill håna alla idioter som går till McDonalds. Deli är en guldklimp som bör vaskas och skina för alla.


Som sagt så praktiserar min syster på mitt jobb, så det var min plikt som människa att ta med henne dit.
Jag åt, som så många gånger förut, lax med potatisgratäng toppat med parmesan och min kära syster åt fetaost rullar i tomatsås med ruccola.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa Sahflor's bistro i Gävle!

Rätt trevligt ställe det också :)

2009-09-17 @ 07:13:19
Postat av: John

tack för tips :) skriver det i pannan på en gång!

2009-09-17 @ 12:31:31
URL: http://jagarjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0