Frukost är överskattat


En smutsig lögn är vad det är. Rubriken på inlägget alltså. Det klart den inte är överskattad. Dagens viktigaste mål. Utan den står man ostadigt på benen samt blir trött i kropp och sinne. Själv är jag hemskt dålig på att äta frukost. Alltså riktigt dålig, det är som att jag inte vet hur man gör. Försöker stoppa in smörgåsen i munnen fast den är stängd, etc, etc. Idag åt jag en ordentlig frukost. Hoppas innerligt att det kommer göra skillnad mot gårdagen, då jag av ren slöhet hoppade över det tidiga målet. Igår kände jag mig små-sjuk dagen till ända, men idag kommer regionschefen till jobbet så det gäller att vara på topp.

Ha en bra dageli-dageli-dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0