Glädje och en skopa avundsjuka


Min pappa for till Japan i över en halv månad nyligen. Jag pratade med honom länge igår, han hade haft det hur bra som helst. Vilket glädjer mig enormt. Nu efter han kommit hem har vi pratat en del om resan och precis allt jag får höra fascinerar mig enormt. Jag vill åka dit. Nu. Bada i heta källor, dricka saké, dölja de tatueringar jag inte har från barns ögon. Visste ni att det bara är Yakuza, alltså Japansk maffia, som bär tatueringar? Så min väl tatuerade far var tvungen att gå i långärmat var dag. Det är lite läskigt, men till mesta del är det bara coolt. Jag packar min väska nu. Jag drar till Japan. Vänta mig inte tillbaka. Hejdå







Kommentarer
Postat av: Angelica

MMM. Finfint!

2009-09-11 @ 14:14:19
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0