Inläggs-parad: Waynes kan fara åt ¤&%(¤#!


Fy satan i gatan vad uselt. Mina vänner må spy lite över mig att jag alltid klagar när det är dålig service. Men lite får man ju förvänta sig här i livet, bara lite grann liksom. Okej, inte spy, men nypa mig i örat eller slå mig broderligt på axeln (minus broderligt i detta fall). Jag äter ute alldeles för mycket när jag jobbar. Med den enkla anledningen att jag är förbaskat slö. Även lite av en slösare. Lite för mycket av det sistnämda för mitt eget bästa. När jag går ut och äter på den korta rast jag har på jobbet så är det trettio viktiga minuter. Det är min enda lugna stund på dagen och den ska avnjutas med något gott. Då går jag nästan alltid till Deli i Valbo. Som jag nämnt förut så är det THE BEST.

Idag gick jag till Waynes Coffe mitt i centrumet. Det är ju jättebra i stan (Gävle), så varför inte liksom. Till att börja med tog det nästan tjugo minuter för dem att hälla upp två koppar kaffe och lägga en färdiggjord smörgås i grillen. Helt underbart, eller inte. Så med tio minuter kvar fick jag jogga över till Esprit MEN till min vän Alex och nästan slänga hans kopp kaffe på honom. Sedan skynda vidare genom ett proppat Valbo Köpcentrum tillbaka till fikarummet på Scorett. För att inte tala om att det var svindyrt så var det torrt och tråkigt. Nej, inte bara torrt, det var fan äckligt. För lite brieost, för lite salami, sallad likt en skol-sallad, för mycket bröd - för mycket smulor över hela fikarummet/kontoret. Plus en nedkladdad kaffemugg. Far åt ¤&%(¤#! Waynes Coffe i Valbo. Aldrig mer.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: granath

det är sånna här inlägg som man vill läsa efter en hård dag! "Så med tio minuter kvar fick jag jogga över till Esprit MEN till min vän Alex och nästan slänga hans kopp kaffe på honom" HAHAHAH.

2009-09-29 @ 00:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0