Mer Twilight!


Allt detta prat om Twilight har uppkommit genom att jag spenderat kvällen med mina goda vänner Alex och Patricia. Eftersom Patricia är ett hängivet fan så kom vi snabbt in på prat om detta. Nu vill jag inte måla upp henne som något freak, absolut inte, men det skrämmer mig lite att hon visade mig att det fanns ett berg av bloggar som enbart är proppade med snap-shot-bilder från bakom scenerna. Haltaskiga bilder från nästa film i sagan (New Moon) samt massa påhittade rykten om romanser och skvaller hit och dit. Men nog om det läskiga.
Alex som är något av en skarpsynt kille i sina bästa år har förstås hittat två riktigt roliga saker när han tillsammans med Patricia har kikat trailers och pics om New Moon. Nedan följer två riktigt roliga sådana;

Han sitter inte snett. Han har bara en jävligt lång hals (?)



Det är alltid roligt med lök-ringar. Kan förstöra en bild så fruktanstvärt bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0